вторник, 4 февраля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - розвинути навички самоспрямованості.,планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку типів множинного інтелекту учня

2 комментария:

  1. Диференційоване навчання дфйсно дає змогу учням краще розкривати свої здібності. Висновки вчителя цікаві. Дякую.

    ОтветитьУдалить
  2. Я повністю з вами погоджуюсь, диференційоване навчання спрямовує учнів у навчанні.

    ОтветитьУдалить