среда, 5 февраля 2014 г.

Модуль10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: як визначити пріоритети, виставлення оцінок, як розвивати навички 21 століття; як застосовувати диференційоване навчання; як формувати в учнів навички самоспрямування у навчанні; як застосовувати формуюче оцінювання.

2 комментария:

  1. Повністю згодна з вами, колего! Роль фасилітатора - направляти учнів у правильне русло, а не давати готові відповіді.

    ОтветитьУдалить
  2. Повністю згодна з Вами, адже задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

    ОтветитьУдалить